I see you

---*

電影主題曲總是令人陶醉...
I see you的歌詞更是寫進了心坎裡

---



【中英對照歌詞】

(I see you)x2
(我看見你)x2

Walking through a dream
穿過夢中
I see you
我看見你
My light in darkness breathing hope of new life
我的光線在黑暗中尋找著新生的希望
Now I live through you and you through me
如今你我歷經了彼此
Enchanting
令人著迷而陶醉

I pray in my heart that this dream never ends
我誠心祈禱這個夢永遠不要結束
I see me through your eyes
在你眼中我看見自己
Living through life flying high
歷經生命展翅高飛
Your life shines the way into paradise
你的生命照耀著通往天堂的道路
So I offer my life as a sacrifice
所以我奉獻我的生命作為一種犧牲
I live through your love
我活在你的愛中

You teach me how to see
你教會我如何去欣賞
All that's beautiful
所有那些美麗
My senses touch your world I never pictured
我的感覺達到你我從未想像過的境界
Now I give my hope to you
如今我寄望於你
I surrender
我屈服了

I pray in my heart that this world never ends
我誠心祈禱這個世界永遠不會終止
I see me through your eyes
在你眼中我看見自己
Living through life flying high
歷經生命展翅高飛
Your love shines the way into paradise
你的愛照耀著通往天堂的道路
So I offer my life
所以我奉獻我的生命
I offer my love, for you
我奉獻我的愛,給你

When my heart was never open
當我不再敞開心扉
(and my spirit never free)
(我的靈魂不再自由)
To the world that you have shown me
對那個你向我展示的世界
But my eyes could not division
但我的雙眼卻無法分辨
All the colours of love and of life ever more, ever more
愛與生命的多采多姿更多、更多

(I see me through your eyes)
(在你眼中我看見自己)
I see me through your eyes
在你眼中我看見自己
(Living through life flying high)
(歷經生命展翅高飛)
Flying high
展翅高飛

Your love shines the way into paradise
你的愛照耀著通往天堂的道路
So I offer my life as a sacrifice
所以我奉獻我的生命作為一種犧牲
I live through your love
我活在你的愛中
I live through your love
我活在你的愛中
I see you
我看見你
I see you
我看見你
arrow
arrow
    全站熱搜

    洪小雞 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()