close



Janice-Chocolate Ice

---*

意外在無名某音樂相簿裡聽到這首歌的鈴聲
順便查一下原來是衡蘭唱的
輕柔的音樂讓人感覺好浪漫好想跳舞
也讓人聯想到高級法國餐廳囉
MV只找到這部而且很單調
不過重要的是音樂啦
希望大家聽完這首歌也有個浪漫的夜晚

---



【歌詞英+中】
Bring me to the sea of sugar and spice
帶我去充滿糖和香料的甜蜜之海 
Reminiscing through some chocolate ice
在巧克力冰淇淋中追憶
Tik tok take time to be gentle and kind
滴答滴答讓時間變得溫順和善良
You sweat cause you run and run all day in my mind
你每天在我腦海裡跑到流汗 
Fly to the moon and the sun
飛向月亮和太陽
And let's go have some fun
啟程去尋找快樂
(Come and take my hand and free our soul again)
來牽著我的手,再次釋放我們的靈魂
Fly to the moon and the sun
飛向月亮和太陽去尋找快樂 
And let's go have some fun
啟程去尋找快樂
It's 123 my love is plain to see
數123,我的愛顯而易見
What i do for you baby do for me
寶貝請你做那些我為你做的事
 
*(重複)
Let me serenade your soul
讓我為你的靈魂哼首小夜曲 
When you're feeling down and low
當你感到低落與失意時
Let the music come alive
讓曲子栩栩如生
Let tenderness arrive
讓溫柔降臨
Let me serenade your soul
讓我為你的靈魂哼首小夜曲
When you're feeling down and low
當你感到低落與失意時
Boy you make me feel so high
男孩你讓我感覺如此雀躍
Together we can fly
我們一起便可以翱翔
arrow
arrow
    全站熱搜

    洪小雞 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()